ontario.

bu yolculuğun, küçük çocukları olmaya karar verdik eşimle. çünkü daha 1 hafta bile olmamıştı, kanada’nın kuzeyinden döneli. çok fazla ilaç aldığım içinse, sürekli yüzüm, yastğımda uyuyorum. üzümlü krallık, battaniyem de geldi zaten. onu da yanında getirdim. o aleme geçişi, daha da kolaylaştırıyor.

bundan sonra, noel’e kadar, seyahat etmeyi düşünmüyorum. noel’e kadar, cda’imi tamamlamam lazım. yolda okurum dedim ama dediğim gibi, araçta habire uykuya dalıyorum.

işten gelir gelmez, karpuz-kola eşliğinde düzenli ders çalışmak, yardım edecek. erken uyuma saatini 7’ye bile çektim. ilaçları henüz almamış olsam bile gözlerim kapanıyor.

kışın, kardan bunalınca, ilk gezim peru olsun istiyorum. yazın da eve gitmeden önce alaska. mavi hastasıyım ben. moraine lake’i gördükten sonra bir kez daha anladım.

yolda duruyoruz arada. sürekli bir şeyler alıyoruz. her yolculukta oyuncak alırım. bu sefer de eve moose götürüyorum:

bu şey, tüm meyve suyunu tek başına içiyor, üstüne başına da dökülüyor. şarkısı var bu yüzden. sticky mouse, her gün söylüyorum çocuklarıma.

dün de, ingiltere ait bir sokaktaydık sanki…

cda’imi aldıktan sonra, kreşi bırakmamın bir anlamı yok. maaşıma iyi bir zam gelecek. barışla çözeceğim durumu. sırtım için, yardım alacağım diyeceğim. fmla isteyeceğim.

yazlığı da özlüyorum. 3 ay kalmak zorunda değilim ama 1 ay kesinlikle kalmalıyım, istanbul özlemime de bir son vermeliyim.

annemin noel’de gelişi kesin. gerizekalı kardeşimin de kesindi ama gidip, kızlık soyadını, kimliğine ekletti. şimdi konsolosluktan gün bekliyor.

gücünüz varsa, seyahat etmek güzel şey. göl evini özlemiştim ama sanırım orada kalmayacağım. oradaki yataklarımız, hep çocuk yatağı ve cenazeye gelen bir sürü akrabanın, çocukları var. otelde kalabilirim hatta buna çok da mutlu olurum. akşam yemekleri, büyük göl evinde olur zaten.

kano yaparak geçeriz oraya gün batımında…

abd sınırından bir an önce geçsek de, hızlı internet bağlantım olsa. abd hattımızı, burada yarı hızda kullanabiliyoruz ama ne yarı hız…